20 Nisan 2006

halka mı açılsam??

ben böyle kendi kendime takılıyorum buralarda.. kendim yazıyorum, dönüp kendim okuyorum. bir de kendi kendime yorum yazmaya başlayıp da tam psikopat haline dönmeden halka mı açılsam diye düşünmüyor değilim hani.. böyle kaçamak takılmak da fena değil aslında, nasıl olsa kimse okumuyor diye yazıyosun. öyle pek okunası bişey yok ama, hatta bir süre sonra hiç yazmayabilirim de. ama birkaç deneme mi yapsam ki? bak kurt kemirmeye başladı işte, gıcık!!! söylesem mi ki bikaç kişiye.. neyse, dur bakalım..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Samimi ve dahi dogal buldum sizi. Az daha bekleyiniz bence :)

Adsız dedi ki...

Kimse okumuyor diye düşünmekte haklısın. Yazmaya devam ettikçe okuyanların artacak. Okurların artıkça tanıyanların artacak. Tanıdıkların artıkça hayatın renkleri çoğalacak. Ve renkler çoğaldıkça keyfine doyum olmayacak.
AA

Gece dedi ki...

bak bak serseriye :)

Adsız dedi ki...

Valla halka açılsam mı diye sen düşünene dur biz bulduk seni:)
sobe!!!

Adsız dedi ki...

bulduk ki hem de nası bulduk... şşhhtt ayıp değilmi böyle gizli saklı, olmuyo ama :-)

Adsız dedi ki...

Allah Allah Set ne oluyor burda bakim??
amman hiç bir yerden eksik kalma sen :))
şirin olmuş :)
takipteyim