25 Ağustos 2006

mahsun gelin..

2 gün kaldı sadece.. bütün o koşturmaca, telaş 2 gün sonra son buluyor işte..

manik-depresif yaptı beni bütün bu koşturmaca, hazırlıklar, insanlar.. dün keyiften ölüyodum bugünse çok suratsızım. kendimi bişeylere veda ediyomuş gibi hissediyorum. sanki buralardan çekip gidiyomuşum gibi.. bir yalnızlık hissi çöktü üzerime. etrafım kalabalık, düğün için gelenlerle gittikçe de kalabalıklaşıyor ama ben bu kalabalıkların arasında bir başımayım. birisi olsa yanımda, anlatsam veya anlatmasam sadece sussam diyorum..

e tabi ki geçecek.. yarın belki de arayanlara neşeli sesimle merhaba diyeceğim, gelenlere kocaman sarılacağım..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Cumartesi kardeşimi evlendirdik. Biz bile ancak bugün kendimize geldik.
Umarım sizin düğünde sorunsuzca ve eğlenceli geçmiştir.

Bir yastıkta kocayın. Allah sizi mesut etsin.

Sevgiler

AA

Adsız dedi ki...

setenaycım düğün üzerinden 2 gün geçti bile :)
valla ne yalan söyleyim bu güne kadar gördüğüm en güzel gelin olmuşsun be yaw
allah hep mutlu etsin

Gece dedi ki...

mahsun gelin, güzel gelin...

:((

Unknown dedi ki...

şeb,
commentinin sonundaki :(( işareti nedenmiş bakiiim???
:))

Gece dedi ki...

amaaaan ne bileyim be zor geldi seni vermek, bi de mahsunum ben dedin ya, o sırada da biz tatildeydik ya yanında olamamışız...

Unknown dedi ki...

demiştim ya hani telefonda da.. yaa kızlar burda olsa beni alıp bi kaçırsalar şurdan diye içimden çok geçti diye.. ama olsun yine de.. mahsun gelin gitti, mutlu gelin geldi iştee :)