20 Nisan 2007

döndüm!

"güzelliklerin ve çirkinliklerin şehri istanbul"a iş için gittim. güzel şeyler de gördüm, çirkin şeyler de.. nihayet şehrime, ankarama döndüm, hatta döneli 1 hafta oldu..

bu gidişim daha önceki sayısız istanbul seferlerimin tadını vermedi hiç.
çünkü biiiiiir; iş için gittim ve gece 11 lere kadar çıkamadım,
ikiiiiii, eski arkadaşlarımla çok fazla görüşemedim,
üüüüüüçççç; şekerim buradaydı, ben orda..

istanbula gittiğimde hiç yerimde oturmazdım ki ben.. iddia ediyorum, bir istanbulludan daha çok yer gezmişimdir istanbulda. bu sefer nişantaşı, bebek, 2-3 istiklal turundan ibaret kaldı gezdiklerim. bi de iş gereği boğaz turu ve bir gece de esma sultan yalısı..

bir daha istanbula gidersem yapmadan dönmeyeceklerim:
- ortaköyde denizin dibindeki bankta yarım saat oturmak,
- bebek abbas'ta waffle yemek,
- çengelköy'de süper baba'daki nihat'ın kahvesinin yanında denize karşı kahvaltı yapmak.

gidişimin en güzel yanı en sevdiğimi; kardeşimi görmek oldu. gerisi laf. yapamadıklarım içimde kaldı, ah içimde...

4 yorum:

kelebek dedi ki...

Şekerim madem İstanbul konusunda bu kadar iddialısın, bir sefer de beraber gidelim. Hatta yapmayı planladığımız gezimiz İstanbul'a olsun. (Ben de amma düşkün oldum İstanbul'a:))

Böylece hangi "rehber"im daha başarılıymış bir kıyaslama şansım olur:)))

Adsız dedi ki...

iş geregi bogaz turuyla esma sultan yalısı neyinize yetmedi kucuk hanım :P

Adsız dedi ki...

allah allah set yazsana artık yahu.
habire bakıyorum yine neler caıvıldıyor diye ses yok seda yok senden
ee hadi yeni bir şeyler gelsin

Adsız dedi ki...

Eee, artık şekeri ile gezmekten bizlere zaman ayıramıyor. ;-)

Eskiden ne güzel su ile yaptığı sanatsal çalışmaları olurdu, hani şimdi neredeler?

"Hatırla bizleri,
O mesut yazıları,
Bloglar arasında
Verdiğin hazları"
:-)

AA