12 Haziran 2007

hayatın cilvesi..

2 gün önce süper bir haber aldım! inanamadım, bi acaip oldum, karmakarışık ama çok mutlu hissettim kendimi.

biliyo musunuzzzzzzz; bebiş geliyo bizeeeeee!!!! :)

sevinç çığlıklarıyla, kahkahalarla karşıladım haberi. sonra birden, "biz o kadar büyüdük mü yaa" diye donakaldım. uzaklara dalıp, "seç bakalım", "süpermarket" oyunları oynayan küçük halimiz gözümün önüne geldi. hüzün ve bir damla mutluluk gözyaşıyla..

şimdi mutluluk, şimdi heycan zamanıdır. sabretmek ve hazırlanmak zamanıdır.

yaşasııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!
teyze oluyorum!!!!!!
:)

4 yorum:

kelebek dedi ki...

Kızım var ya sonunu beklemeden "sen mi?" diye arayacaktım. Öyle gibi algıladım:))

Bak bu kadar heyecanlandım. Hemen bir bebekte senden isteriz:)))))))

Unknown dedi ki...

:))))
evet, bilerek yaptım!!!!
:))))

kelebek dedi ki...

Bak ya, bak ya.

Beni bu kadar heyecanlandırmanın ve sevindirmenin bedeli:hemen senin gibi şeker olacak bir bebek yapmak!

Gerçi dur bi.Ben burda olmayacağım. Ve şu an bile doğumunu kaçıracağım 2 yakın arkadaşım var. Bir başkasına kalbim dayanmaz!

Neyse herşeyin hayırlısı. Kısmet bu işler. Sen bakma bana. En iyisi mi gönlüne bak! :)

Unknown dedi ki...

benim kuzen bi doğursun, bi bakalım nasıl bişeymiş, ondan sonra yavaaaaaş yavaş düşünmeye başlarız belkim...
ama üzülme kuzum, tahminim senin dönüşüne anca yetişir!!! :)