8 Haziran 2007

'yeniden dans'ın sonuçları..

salı akşamki dans dersi süper geçti! uzun zaman olmuş, müziğimi canlı duymayı çok özlemişim, ruhum beslendi resmen. (merak edenler için; http://www.elbruz.org.tr/main.php?fname=muzik) hoca bi sürü yeni hareket öğretmiş, takip edemeyince beceremedim bissürüsünü..

dersten sonraki çarşamba günü hiç bişeyim yoktu, gayet kendimdeydim.

perşembe günü yürüme zorlukları çekmeye başladım. adımlarım yavaşladı ve aralıkları daraldı. şu anda bacaklarımın arkaları fena ağrıyor. içinde patlamaya hazır torbacıklar var gibi hissediyorum ve bu yüzden pek zorlamamaya odaklandım elimde olmadan. merdiven inip çıkmak işkence gibi. oysa kendime verdiğim söz gereği işyerimde kesinlikle asansör kullanmıyorum.

bu pazara piknik planımız var, o zamana kadar ağrılar geçer diye tahmin ediyorum. hiç olmadı salı gününe geçmiş olsun bari. dansa yine katılcaz çünkü. pes etmek yok! yazı canlı, hareketli, dinamik geçirmek lazım! :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ben buradaki bütün listeleri indirtim..

dolu dolu tam bir DVD oldu valla..
favorim Olga Sakur.. özellikle 7 numara.. yanlış bilmiyorsam parçanın adı "sesi duney" . yanlış yazmış da olabilir...

iyi dinlemeler..


bir dost...

Unknown dedi ki...

oooooo bir çerkes müziği hayranı...
aracı olduğuma sevindim.
iyi dinlemeler.. :)

Adsız dedi ki...

valla açık konuşmak gerekirse, aracı olmadın aslında.. :)
ben zaten biliyordum orasını...nede olsa abhazız...:)

hatta bi ara sana bahsettiğim parçayı da göndermiştim aracılar vasıtasıyla hatırladığım kadarıyla...:))

diğer okuyan arkadaşlar için :

sen anladın beni :)

Unknown dedi ki...

amanın!
tüm kabahat "anonim" nickinde..
tanımadım ki ben seni, yeni anlıyorum daha.. :)

diğer okuyan kişiler için:
sen anladın beni!?!?
(uyumu bozmiyim dedim de..:))

Adsız dedi ki...

beni anlayan arkadaşların da ses vermesi dileklerimle... :)

kelebek dedi ki...

Anladım anladım. Gıcıklık yapiim dedim:))))