2 Temmuz 2007

ankara dışı turları I

bir önceki haftasonu kayserideydik. biraz ani ve zorunlu bir ziyaret oldu aslında. ama dönerken keyifli döndüğümüz için gittiğimize değdi galiba.

sevgi ve minnet dolu, gülen gözlerle karşıladılar bizi. kayserililer gibi 2 gün hiç durmadan yemek yedik ve bol bol misafir ağırlayıp misafirliğe gittik. ben bol bol "gelinlik" yaptım bu arada, nitekim deplasmandaydım..:)

"kayseri kültürü" diye bi kavram varmış başlı başına, onu gördük şaşırdık. hayatın bize göre çok daha yavaş işlediği, iş hayatı ve kariyer hırslarının bulunmadığı bir hayat.. kimine göre tercih edilesi, kimine göre kaçıp gidilesi bir hayat..

velhasıl biz gittik, gördük, işimizi hallettik, evimize döndük..

"oz büyücüsü"nde de denildiği gibi:

"there is no place like home"

5 yorum:

Adsız dedi ki...

pınarbaşına mıydı acaba ? :)

Unknown dedi ki...

hayır kayseri merkez.. ama pınarbaşı da önümüzdeki günlerde gitmemizi bekleyen diğer yerlerden.

Adsız dedi ki...

4 ağustosta şenlikler varmış orada.
köyün ismini unuttum şimdi...

tahminen o zamanda gideceksiniz :)

Unknown dedi ki...

hımmm.. ondan haberim yok ama bu haftasonu 7 veya 8 temmuzda büyük kayseri şenlikleri olduğunu biliyorum..
ama gidemiyoruz malesef, başka bir sözümüz var..

Adsız dedi ki...

4 Ağustos Cumartesi
Aşağı Borandere Köyü Şenliği

http://www.borandere.com/


gözül isterdi ki ziyaret edebileyim

ama.
ama..
ama...


"there is no place like home"