13 Temmuz 2007

haftanın özeti

çok garip bir haftaydı bu hafta..

kötü haberler aldım.
hiç istemediğim bir şeye aracılık ettim ve affedilmek için sürekli dua ettim.
yeni aldığım telefonumun kamerası problemli çıktı, onunla uğraştım.
annemleri 1,5 aylık tatillerine yolcu ettim.
şekerimi 2 kere şehir dışına gönderdim.
haftasonu için düğün daveti aldım.
başlıcam dediğim şeylere başlayamadım.

önümüzdeki hafta daha güzel şeyler getirir umarım.. ve beklediğim haberi, almak istediğim gibi alırım inşallah..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

inşallah...

kelebek dedi ki...

Canım benim haber gönlüne göre olacaktır. Merak etme. İnşallah.

Telefonunda arıza çıktı demek. Benim de webcam'de sorun çıktı. Dün yine sabaha kadar bir arkadaşla uğraştık ama olmuyor olmuyor:) Değiştircem bende.
(Aynı yerden aldığımızı da hatırlatmak isterim. Ve aslında ben ordan alınanlarda sıkıntılar olduğunu da duymuştum. Niye aldık ordan bilemedim bak şimdi:))

Aileni tatile gönderdin şimdi ise sıra sende. Ama önce doğumgününü kutlamayı:), sonra beni Amerikaya postalamayı unutmadan:))

Düğün daveti mi? Çevre de hala evlenmemiş insanlar kaldı demek:))) Bende haftasonu bir arkadaşın kardeşinin düğününe gidicem. Kendileri bitti, kardeşler başladı. Şaka bir yana herkesin gönlüne göre versin Allah ve çok mutlu olsunlar...

Unknown dedi ki...

bekliyorum.
bekliyorum..
bekliyorum...

Adsız dedi ki...

Yoksa beklenen haber ufacık tefecik minicik bir şey mi?

;-)

AA

Adsız dedi ki...

meraklandim kuzum, insallah her sey yoluna girmistir...