12 Ekim 2011

:))))))))))))))))

Bugün altını daha sonra doldurmak üzere buraya bir yer ayırıyorum kendim için...



Ve altını doldurma vakti geldi...


Dün gece öğrendim ki içimde bişeyler filizleniyormuş. Yeni bir hayat, yeni bir can. Bizden bir parça. İnanılmazzz!!!!  J

Çoook değişik bir duygu bu. Çevremde bebeği olan onlarca kişi var, kendimi de böyle defalarca hayal ettiğimi sanmıştım. Ama şimdi bambaşka, yabancı, hiç tasavvur edemediğim duygular içindeyim. Çoooook mutluyum, her konuştuğum kişiyle bir daha ağlıyorum mutluluktan. J

İki günde bile o kadar çok şey düşündüm ki seninle ilgili. Nerde, nasıl, kimlerle büyümeli, ne yedirmeli, ne içirmeli, ne öğretmeli, ne okutmalı… Tüm hayatını oluşturdum kafamda. J

Kendi hayatımı da yavaş çekime aldım. Koşmaca, hoplama, zıplamaca, aç kalmaca, yorulmaca, hamburger yemece yok artık. Dengeli beslenme, meyve, sebze, kuruyemiş, süt hatta peynir var.

Sen bir sağlıkla büyü, hayatımıza gel de…  Gerisi teferruat.. J

Hiç yorum yok: