29 Mart 2006

güneşe tutuldum..

güneşe bakmak için kullanılan özel gözlüklerden yoktu bende bugün. kardeşim "koş bi bilim teknik al" dedi ama güneş tutulurken ben dergi satan büfe arıyor olmak istemedim. önceki gece aklıma gelseydi fotoğraf negatiflerinden alırdım yanıma (eski usuller işe yarıyor:))

odtü çimenlerinde, güneş gözlüklerimle izledim güneşle ayın kapışmasını. pek bi heyecanlandım nedense! uçan hayvanlar yere konacakmış tutulma sırasında diye gazetede okumuştum, pek inandırıcı bulmamıştım. denk mi geldi bilmem ama etrafımızda yere konmuş bıdı bıdı yürüyen bi sürü güvercin belirdi o dakikalarda.

kaçırdıysanız sağlığınıza dikkat etmeye başlayın. sigarayı kesin, üç beyazı azaltın falan.. 54 yıl daha yaşamamız gerekiyormuş böyle bir olayı türkiye'den bir daha izleyebilmek için. eğer o kadar yaşarsam 80 yaşında olucam. ve eğer 80 yaşında gücüm elverirse, şöööle en güzel manzaralı yeri kapayım diyorum.. :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bak seeen bizim okula gelmis de hic haber vermemis!alacain olsun :P