13 Mayıs 2006

neler karıştırıyorum? (1)

çok işim var dedim ya hani; işte bu işlerimin en önemlisi: işimi değiştirmeye çalışıyorum. yoksa şekerimi ve beni çok zor günler bekliyo olacak. beni uzak diyarlara gönderecekler ve uzun süre orda kalmamı isteyecekler. bütün sevdiklerim; annem, babam, kardeşim, dostlarım, arkadaşlarım ve şekerim buradayken.. burda hayat akıp gidecek ama ben onu uzaktan dinleyebileceğim sadece..
duyacağım ki birilerini kaybetmişiz ama ben orda olup üzüntüsünü paylaşamamışım,
birileri hayata merhaba demiş ama ben sadece fotoğraflarıyla yetinmek zorunda kalmışım,
sevdiklerim birilerini sevmiş ama ben sevdiklerimi emin ellere vermiş miyim bilememişim,
birileri yeni hayatlar kurmuş ama o en güzel gecelerine sadece bir telgrafla katılabilmişim..
işte bunları yaşamamak için uğraşıyorum bugünlerde. sıkıntı veriyor tabi.. neyse sonu iyi olsun da inşallah, bu sıkıntılar geçer di mi..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçer bitanem, geçecek de!
Sen gönlünü ferah tut. Herşey çok güzel olcak, merak etme.