13 Mayıs 2006

neler karıştırıyorum? (2)

uğraştığım ikinci önemli şey: nüfus müdürlüğü, sağlık merkezi, muhtarlık üçgenini tamamlamaya çalışıyoruz :)
önce belediyeye gittik, nerden başlamalı onu öğrendik. bu yollardan geçmediyseniz bir gün size de lazım olacak, dinleyin:
* önce sağlık merkezine gidip kan veriyorsunuz. kanlarınıza akdeniz anemisi, sarılık ve HIV virüsü testleri yapıyorlar, sonuçlarını 1 gün sonra veriyorlar. kan verirken gözlerimi tavana dikip ödlekliğimi belli etmemeye çalıştım ama hiç kaçar mı bizimkinden! :)
* sonra nüfus müdürlüğüne gidip "bekar" olduğunuza dair kayıt istiyorsunuz. ortalama yarım saat sıra bekleyip bu belgeyi de alıyorsunuz. ben gittim yaklaşık 40 dakika önceden sıra
numarası aldım. şekerim de sıranın bize gelmesine 2 dakika kala ordaydı. çıktığında da "ne çabuk halloldu yaa" dedi!! :)
* sonra "evlilik beyannemeleri" ni doldurup muhtarınıza onaylatıyorsunuz. 18 yaşından küçük evlenecek kadar deliyseniz de, formdaki ilgili bölüme babanızın imzasını taklit ediyorsunuz. henüz muhtarlık aşamasına ulaşamadık biz ama.

aslında hepsi güzel telaşlar, güle oynaya yapılacak şeyler. zamansızlık ve diğer kafayı meşgul eden şeylerle biraraya gelince tadını çıkaramıyorsunuz sadece. neyse canım, derdimiz bu olsun, hallolur hepsi di mi..

Hiç yorum yok: