27 Haziran 2006

"alp"e sorular..

bloguma arada bir comment bırakıp beni mutlu eden “alp” isimli kişiye sesleniyorum burdan.. :) bir bilse, bir raslantı ne komik şeylere yol açtı..

raslantı, onun kullandığı isimle benim “şekerim”in adının aynı olmasından kaynaklanıyo. ben blogu ilk yazmaya başladığım zamanlarda, comment’ler arasında alp imzalı birkaç comment görüyo, tabi şekerim yazdi diye düşünüp kendi kendime takılıyodum falan. sonra bi gün onlarla ilgili bişey sordum şekerime, “yooo, ben öyle bişey yazmadım ki sana” dedi. sonra da “kim bu alp?!?!?!?” diye manalı manalı sordu.. :)

sonra geçenlerde “gece”, alp bana comment bırakmış dedi. dün de “kelebek” te gördüm alp’ten bir comment. o alp’in benim alp olmadığını onlara da söyleyince dınınınııııııııınnn, meraklı bakışlar etrafta uçuştu..:)

şimdi.. benim şekerim olmayan, ama blogumuza şeker mesajlar bırakan güzide şahıs.. acaip gizemli bir hal aldın, aramızda pek mistik bir imajın var bilesin. ama seni tanıyo muyuz, yoksa sanal dünyada mı karşılaştık ilk kez, onu bile bilmiyoruz. çooooook merak ettik, kimsin sen?

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Merak edecek birşey yok. :-) Ben sadece okyanusda yelken açmış süzülürken arada bir "gece"nin aydınlığında "çitlenbik"in yaprakları altında mola verip soluklanan ve etrafta uçuşan "kelebek"i izlerken yeni yerlere doğru yola çıkmaya hazırlanan kendine özgü bir şahsım.

Sizlerin gerçek hayatta ki duygularınızı, heyecanlarınızı, heveslerinizi, yaşadıklarınızı ve en önemlisi kendinizi burada bizlerle de paylaşmanızı imrenerek ve hoşuma giderek izliyorum.

Samimiyetinizden doğan sıcaklıkla da bir türlü sizlerden kopamayıp gözüm yazılarınıza takılıyor (Bundan şikayetçi olduğumu da sanmayın sakın).

Arada bir de yazdıklarınıza kayıtsız kalamıyor ve naçizane yorumlarımı bırakıyorum.

Eğer sürç-ü lisan ettiysem affola.

AA

Not: Alp'e de saygı ve selamlarımı iletin lütfen.

Adsız dedi ki...

heyoo
tanımıyorum ama arkadaşlarım hakkındaki bu sevimli yorumlarından sonra alp'e bir "merhaba" yı borç bilirim. "merhaba alp"
evet muhteşemdir benim arkadaşlarım:)

bu arada kızlar dün set ile konuştuk bu okeye bir dördüncü lazım :)
şebnem isterim de isterim :)))

kelebek dedi ki...

Ne güzel:) Kendi adıma teşekkürler güzel sözlerin için.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

alp, ince sözlerin ve sevimli betimlemelerin için teşekkürler.. sen yaz yorumlarını, biz mutlu oluruz..:)

Gece dedi ki...

haydaaaa bi de anonim biri çıktı...

Alp teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

way be arkadaş, eleman(tanımakta olduğumuz zat) 5 yılda bizi 25 yıllık tahtımızdan etti. ismine bloglar açmalar, laktozum-sakkarozum diye hitaplar, methiyeler düzmeler...e kardeşim biz de senle 20 yıl aynı evi paylaştık, biz de sandviç yedik, doğan kardeş okuduk...hani de benim 50 gram pastırmam, beyt-ül gazelim?

kelebek dedi ki...

Setcim bu arkadaşlar senin kardeşinin arkadaşları olabilir mi acaba?

Yani bizle dalga geçiliyor sanki:)))

Adsız dedi ki...

Sizler blog'unuzu güncelledikçe biz de mutlu oluyoruz.

Yazıların devamını bekliyoruz.

AA

Adsız dedi ki...

ehueheh bak halukcan sana da yazmıs sensiz gokyuzum bulutlu diye gerci maltozum nişastam demiyor hem bu işlere dalalı beri başka bişeycikler de konuşamaz olduk ama kuzen işte atsan atılmıyor satsan satılmıyor naparsın.