23 Haziran 2006

tembellik işte..

burayı okuyan 3-5 kişi de hiç bana sitem etmesin şimdi yazmıyosun diye. e napiiim? bizim işyerinde tüm blog siteleri filtrelenmiş durumda, bu yüzden ne kendiminkine, ne başkalarınkine bakamıyorum gün boyu. e sonra da işten çık, yok oraya git, yok bunu gör derken eve geliyosun taa ne zaman. o saatten sonra da, "aman bloguma yazmadım bugün, a valla olmaaaz!" diye bilgisayarı açmak da aklımın ucuna gelmiyo yani.. var aslında yazılacak çok şey de, tembellik yapıyorum işte. neyse biraz daha şans veriiim bari kendime..
bu gece de bize ayrılan sürenin sonuna geldik.. uykumuz geldi çünküm. hepinize çukulata renkli günler, mışıl mışıl geceler..

3 yorum:

Gece dedi ki...

ne tembel insanmissin sen be, oysa okulda hiç öyle değildin...

kelebek dedi ki...

e pes çitlenbik hanım. hayatında onca olan bitene vakit var, bunu bizlere anlatmaya mı vakit yok. uykuculuk yapma. az biraz karala.

Unknown dedi ki...

peeeki o zaman.. beni takip edin!! :)