27 Haziran 2006

bunu giycem ben!

gemimizin kalkmasına tamı tamına 2 ay kaldı. hazırlıklar da yoğunlaştı tabi. “her genç kızın rüyası zetina dikiş makinası”ymış bir zamanlar.. ne mütevazi rüyalar.. şimdi ise her genç kızın rüyalarında ilk sırayı, bir gece giyilecek olmasına rağmen damat adayına milyarlara mal olacak gelinlikler alıyor. benim neyim eksik canım, ben de en az diğer kızlar kadar kaprisliyim. istiyorum istiyorum istiyoruuuuummmh.. :)
eğer her şey yolunda gider ve model istediğim gibi olursa çok super bişey olcak! yüzlerce modele baktıktan sonra 3 modelin birleşimi bişey çıkarttım kendime.. soldaki gelinliğin üst kısmını (kollarını değil, sadece gövde-göğüs kısmını) ortadaki gelinliğin askılarını (çiçekler daha ufak, daha az yoğun), sağdaki gelinliğin de eteğini alıp birleştiriyosunuz ve işte 2 aya yakın yaptığım bilimsel çalışmaların sonucu ortaya çıkıyor. hesaplarıma göre bu üç parça birbirine monte edilebilir modeller. zira çalışmalarım sırasında yine keşfettim ki, gelinlikçiler her gelinlikten ayrı bir parça alıp bunların toplamını istiyorum diyenlere kötü kötü bakıyolar.. nasıl olmuş nasıl???..

3 yorum:

kelebek dedi ki...

süper olacak şekerim. hele eteğin şekline bayıldım. sana çok yakışacak. eminim.

kelebek dedi ki...

süper olacak şekerim. hele eteğin şekline bayıldım. sana çok yakışacak. eminim.

Adsız dedi ki...

bu gelinliklerin hepsi aynı mı anlayamadım ama, hepsi de çok güzel (farklıysalar). Bence çok yakışacak sana inşallah herşey istediğin gibi olur canım benim.