12 Temmuz 2006

ben de onlardan oldum!!!

neymiş efendim, evlilik hazırlıkları çok zormuş da, herkesi memnun etmek sorunmuş, sen ne kadar uğraşırsan uğraş her şey son ana kalırmış, stresten zayıflanırmış falan filan.. şekercimle gülüp geçtik hep bize bunları diyenlere. bize bişey olmaz diyip giriştik işlere. süpper bi başlangıç da yaptık. 2 ay öncesinden ev ayarlandı, siteler turları başladı, en kötü ihtimal şunu alırız dediğimiz eşyalar bulundu falan.. ama nooluyo? o kadar gidiyoruz, geliyoruz, beğeniyoruz, karar veriyoruz ama bi türlü almaya başlayamıyoruz. onu beğendik, alacağımız kesin, ama alırız nasılsa bikaç güne diyip ööle kalakalıyoruz. biraz biraz anlamaya başladım “herşey son ana kalacak” diyenleri galiba.. bu tamamen psikolojik bir şartlanma bence. alacağın vereceğin hazır olsa da bekliyosun, sanki alınca eskiyecekmiş gibi almıyosun işte.. bize rahat batıyo, önceden işleri halledelim de rahat rahat son hazırlıklarımızı yapalım önermesi tamamen lafta kalan, uygulamada olmayan bişey. yaa işte böyle..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben şanslıydım.
Eşim ve annem (gelin/kaynana) bütün alışverişleri birlikte yaptılar. Arada bir bana da bir şeyler sordular ama çoğunlukla kendileri kara verdiler.

Düğün organizasyonunu da halledip bana da davetiye gönderdiler. Bir akrabamız da "Sen niye zahmet ettin ki gelmene gerek yoktu. Biz düğünü yapar gelini kargoyla gönderirdik" dedi.

Ben sadece gittim oynadım, pasta yedim ve gelini kaptım kaçtım.

İnşallah sizde az sorunla geçersiniz bu dönemi.

AA

Adsız dedi ki...

valla setenaycım son an mon an herşeyin süper olacağından eminim.
hani derler ya sürekli ve sinir bozarlar " sen halledersiiiiiin" :)

alp aslına bakarsan erkeklerin bu işe çok karışmamaları bence iyi çünkü gerçekten çok rahat oluyorsunuz ve işlerin ağırdan alınmasına sebep oluyorsunuz. sonra da stres olan hanımlar oluyor.
heheh setenaycım galiba bu durum senin durum :P

setenay yahu ben gelemedim evine. kızlar gelmişler. bazen burada olup oradakileri kaçırmak canımı sıkıyor :(

Unknown dedi ki...

nesrincim, unutma ki aşti'ye en yakın ev bizimki.. ;)