28 Aralık 2006

nereye geldim ben?

1 senedir etrafımdaki herkesin başının etini yiyordum, başka iş bulmam lazım, hariciyeden ayrılmam lazım (uzak diyarlara gitmemek için ayrılmak zorunda kaldım, e niye ayrıldın o zaman diyenlere duyurulur) diye. . şimdi buldum işte. e ne oldu, başım göğe erdi mi? hayır, kesinlikle hayır; yeni işyerimde ben dipteyim, sondayım, depresyondayım..

"şehirden indim köye" durumları mevcut benim için. sen o kadar aristokratı, dünya gezmiş adamı, mon'şer leri bırak, çay-sigara-dedikodu üçgeni içinde kaybolmuş insanların arasında bul kendini! şıngır mıngır etekler, topuklu ayakkabılarla çınlatarak gezdiğin koridorlardan çık, kadife pantolon, postal botlarına bürün yeniden üniversite öğrencisi gibi..

şaşkınım; görüğüm bazı şeylere inanamıyorum çünkü..
üzgünüm; yalnızım, arkadaşlarım yok çünkü..
asabiyim;küçücük bi odada hiçbişey yapmadan tıkılıp kaldım çünkü..

ya zaman içerisinde ben de buraya uyum sağlıcam, o şeytan üçgeninin içerisinden yeni gelenlere şu an bana baktıkları gibi bakıcaammm..
ya bana bi azim, bi gayrettir gelecek, genius bi kız olup gezmediğim diğer kurumların uzmanlık sınavlarına hazırlancam..
ya da - çok düşük bi ihtimal- zaman içinde burası hakkında yanıldığımı anlıcam ve kurumuma sevgiyle sarılıp emekli olana kadar burda mutlu mesut yaşıcaamm..

dua edin, noolur ikincisi olsun noolur... :(

5 yorum:

Adsız dedi ki...

orada ki yaşantın 24 saatin 3'te 1'i.

Geriye kalıyor 3'te 2. 3'te 1'lik kısmın hayatının geri kalanını etkilemesine sakın izin verme.

Bak, birsürü sevdiğin arkadaşın var. Yeni yeni sevebileceğin arkadaşların da olacaktır gelecekte. Onlarla teselli bulmaya çalış.

oradaki insanlara da benzeme sakın. Atalarımız ne güzel söylemişler. üzüm üzüme baka baka kararır diye. Sen yeşil üzüm ol. kararma.

Tabii ki dua ediyoruz. inşallah ikincisi olur. Ama baktın olmuyor, tebdili mekanda ferahlik vardir savını doğrulayabilmeni de şimdiden dilerim...


sağlıcakla kal :)

kelebek dedi ki...

Setcim, yaşadıkların çok normal. Türkiye'nin en kurumsal ve aktif kurumlarından birinden ayrıldın. Ve doğal olarak nereye girersen gir oradan farklı gelecek. Çıta yüksek.

Ama şöyle düşün. Bi süre sonra buraya da alışacaksın. Ve burada da oradan farklı olan, tat veren şeyler bulacaksın.

Sadece zaman gerekli. Gör bak güzel olacak herşey:)

Adsız dedi ki...

setocum bence kadife pantolon ve botlar hiç de fena bişey deil? hı?
üstelik sana ne giysen yakışıyor::))
öperims

Adsız dedi ki...

Acele karar vermemekte fayda var. Bu yeni yerde de muhtemelen karşılaşacağın güzellikler olacaktır.

Önemli olan bu zorlukları ve hatta güzellikleri devam eden hayatın için güzel birer deneyim haline getirmendir.

Anı yaşa ve olanların(veya olmayanların) hayatında birer eziyet yumağı haline gelmesine izin verme.

Bayramınız ve yeni yılınız kutlu olsun.

AA

Unknown dedi ki...

iyimser, moral makinası arkadaşlarım benim.. teşekkür ederim, pek şekersiniz hepinis..:)