11 Ocak 2007

"yer sofrası"nı çaldılar!!

şekerimin 91 model honda-integrası bir süredir benim olmuştu. ne güzeldi.. eve 5 dakika uzaklığındaki hariciyeye bile biricik integrama atlayip gidiyodum. yeni işyerime de..

koltuklari yere çok yakin, sanki asfaltin azcık üstünde gidiyosun gibi.. hariciyedeki kankiler bu yüzden "yer sofrası" diye dalga geçiyolardi integramla ama öle bööle diil, bi motoru vardı, 3. viteste 45 derecelik yokuşu tık demeden çıkıyodu..

geçen pazar evden çıktık ve bi baktık ki önceki gece parkettiğimiz integramızın yerinde yeller esiyor!! kalemini kaybetmek, cep telefonunu çaldırmak, cüzdanını kaybetmek gibi bişey diil, çok acaip bi duygu! koca, bilmem kaç ton araba yok ortada. bir panik, bir korku! önceki gün arabayı oraya parketmiş kişinin de ben olması nedeniye, bir suçluluk ve hesapçılık durumu.. bu arabanın bedeli kaç maaşla ödenir, nasıl altından kalkılır diye..

ertesi gün altındağda terkedilmiş şekilde bulundu araba.. teybi çalınmış, allahın emri. ve özellikle çarpılmış, hasar verilmiş, içindeki parçalar kırılmış, dağıtılmış şekilde. benzin ve akü boş.. birkaç saatlik uğraş, bi sürü masrafla güvenli bi yerlere götürebildik.

çalınan arabaların benzini bitince ateşe verildiğini, uçurumdan yuvarlandığını duyunca halimize şükrettik. amaaaaaan, ne sinir bozucu şeyler.. gitgide daha güvensiz oldu hayat.. gitmeli mi ki buralardan?..

6 yorum:

Gece dedi ki...

aaaa, geçmiş olsun, çok üzüldüm :(

kelebek dedi ki...

Ay Set inanmıyorum, geçmiş olsun. Ben de çok üzüldüm valla.

Adsız dedi ki...

büyük geçmiş olsun...
çok üzüldüm :( ...

her ne kadar mal canın yongası deseler de ve ne olursa olsun aman cana gelmesin mala gelsin...

bir de son cümlene üzüldüm :(

sen gidersen, ben gidersem, o giderse bu memleket nasıl düzelecek? gidince kimlere kalacak? o kişiler mi sahiplenecek ?

inadına kalmalıyız buralarda.. inadına direnmeli kötülüklere karşı...

bu memleketin, senin gibi, buraya yazan diğer arkadaşlar gibi,
Fikri Hür, İrfanı Hür, Vicdanı Hür kişilere çok ihtiyacı var... çok...

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun.

Şükürler olsun ki sizlere zarar gelmedi; yarattığı üzüntü, sıkıntı ve mali yorgunluk hariç tabii ki.

AA

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim hepinize.. neyse canıııım, derdimiz bu olsun di mi.. sağlığımız, huzurumuz olsun da..

Adsız dedi ki...

geçmişler olsun setom:)cana gelecek mala gelsin,derler ya; işte ona sayalım bunu da...
ve lakin sen gitme buralardan...çalan, öldüren, vuran,kıran, can yakan, kalp kıran büttün o kötülere rağmen iyiler de olmalı.hem daha güçlü, hem daha çok...onların şekerleri,balları, börekleri, çiçekleri de olmalı...onların renkleri, sesleri dokunuşları...güzeller kalmalı, iyiler, umutlular; biz birbirimize lazımız hep...sakın biryerlere kaybolma:)