10 Mayıs 2010

köpekle tanışma

bu deryayla şamil az değil. geçen şubat'ta da "şimşirlik diye bi yer bulduk, doğanın ortasında, böööyle dağ evi falan..." demişlerdi ve biz yine peşlerine takılıp gitmiştik. o zaman da iyi ki de gitmiştik.
o zamanki gezimizin olayı ise şimşirlikte gittiğimiz evin sahibinin idefix, şimşir ve kral isimli 3 koca köpeğiydi. o güne kadar yüksekliği diz kapağım ve üstüne ulaşan tüm köpeklerden korkan ve kaçan ben, şimşirlik macerasından sonra büyük köpeklerle iletişim kurmayı ve onlardan korkmamayı öğrendim. hatta küçük köpekleri beğenmez, büyük köpeklere ilgi ve sempati besler oldum.

işte idefix ve ben..

5 yorum:

daryal dedi ki...

Böyle bir köpeğim olsun istiyorum...

Unknown dedi ki...

bahçeli bir ev o zaman... :)

İzlediks dedi ki...

Güzel Blog Teşekkürler..
Pc Keyfi

Adsız dedi ki...

köpeğe idefix adınımı koymuşlar :D

Unknown dedi ki...

evet idefix adı. bir de şimşir ve kral vardı.