4 Temmuz 2008

araba sevdası

geçen gün yolda bi araba gördüm, nerdeyse içine düşecektim. bayıldım, bayıldımmm..

arabaları severim. dışarıdan bakmasını da, kullanmasını da.. donanımından çok anlarım diyemem ama kendime göre bi araba sevdam var benim de..

çoğu bayanın aksine volkswagen polo, opel corsa, mini cooper gibi hanım kılıklı arabalardan hoşlanmam. hele hele kırmızı arabadan hiç haz etmem!

daha erkek görünüşlü, sportif arabaları severim. hangisi derseniz favorim; Honda Civic Type-S. ve mümkünse siyaha yakın kül rengi olanı. bakar mısınız görüntüye...


geçen gün gördüm dediğim araba ise Peugeot 207 Outdoor. bayan arabası olarak niteleyebileceğim, bildiğimiz Peugeot 207’den oldukça farklı. aksine oldukça sportif ve aerodinamik görünüyor. koyu kül rengi harika, mavisi ise hiç olmamış. 1,6 motoru ve manuel kliması eleştirilmiş yetersiz diye. dediğim gibi donanımdan çok anlamam ama kasası mükemmel bana göre. iki numaraya da bunu yazıyorum!


aslında şu aralar ihtiyacım olmamasına rağmen bir araba sevdasıdır sardı beni bugünlerde. benim de arabayla gidebileceğim bir işim olsa.. ve o işim bana öyle iyi para verse ki, ben de bu beğendiğim arabalardan birini alabilsem..
:)



3 yorum:

daryal dedi ki...

Civic' i ben de severim ,ama Corsa ya da zaafım var. Bana kalırsa Ankara trafiğinde arabayla işe gidip gelmek için ödediğin stres bedeli haz payından kesinlikle daha fazla. Ama diyorum ki, şöyle uzak şirin şehirlere sevdiklerimizle her gidişimizde bize milyor milyor para veren bi işimiz olsa, şu arabalardan da alsak birer tane , düşsek yola, kamp da yapsak yol üstünde , havuza denize de girsek. Üstüne de prim alsak...Çok şey mi isityorum sence hı??

Unknown dedi ki...

seni her zaman mütavazi kişiliğinle tanımışımdır şekerim! şimdi de bu görüşümü destekler gibi konuşmuşsun! aşağısı hayat mı zaten beaaaa!!!!!

milyor milyor paralar haa????... :)))))

Unknown dedi ki...

bu arada buraya not düşelim:

tarih itibariyle;
civic: 55 mio YTL
peugeot: 35 mio YTL

bakalım ne zaman bir araba almaya vakıf olucam ve fiyatlar nasıl değişmiş olicek..