3 Temmuz 2008

iskenderun

İskenderun’dayım 2 haftadır görev için.

burası bir akdeniz şehri havasında değil, daha tutucu ama şimdiye kadar gördüğüm doğu şehirlerine göre de daha modern. Hatay ve İskenderun diye ikiye ayrılıyor sanki. Hatay-İskenderun arası dolmuşlar var, ben Hatay’dayım dediğimde itiraz edip orası İskenderun diyorlar.

zamanlaması bu kadar ters, süresi de bu kadar uzun olmasaydı gülümseyerek hatırlayacağım bir yer olabilirdi burası belki benim için. ama şu anda tezkeresini bekleyen asker gibi gün saymaktayım. hareketsiz geçen günlerin 11’i gitti, 8’i kaldı.

denizi görmek güzel, evimden uzak olmak kötü. evimi özledim.neyse ki bu haftasonu kocamus yanıma gelecek ve kısa bir tatil yapacağız birlikte..



4 yorum:

daryal dedi ki...

gönülsüz olarak evden-eşten ayrı olmak kötü tabii...Ama iyi tarafından bakalım: Uzun zamandır yüzüne bakmadığınız blogunza çifter çifter yazı girer olmuşsunuz setenay hanım. Gurbet yaramış bence.Yine de bir an önce aramıza dönmeniz dileğiyle...

Unknown dedi ki...

gurbet ellerde gözyaşlarım blog oldu akmakta.. deeermişim!!! :)

evet daryalcııım, nihayet blog sayfalarının blocklanmadığı bir yerdeyim ve yazıyorum da yazıyorum.. :)

drops of jupiter dedi ki...

güzel olmuş yeni hal, demek ki çok boş zamanın var :)

nasıl olmuş da bulmuşsun, titizlikle saklıyordum oysa ki =)

Unknown dedi ki...

evet zaman geçirmenin her yolunu arıyoruz burda!

ablaya laf edilmez, sus bakiiimmm!!!! ;p